Julstök

Jag känner mig stressad fast att jag egentligen inte har någon anledning att vara det. Jag sitter instormad på en ö och det finns inte så mycket man kan göra åt saken. Bara hoppas att färjan går som den ska när vi ska lämna ön för julfirandet hemma nästa vecka.

Jag känner mig stressad över att jag inte hunnit köpa några julklappar. Om jag beställer från nätet är det inte säkert att det hinner komma hit. Om jag ska försöka hinna hem innan jul och firandet i örebro eller om jag ska åka direkt dit? Jag vet inte hur jag ska göra i mellandagarna, hur jag både ska hinna vara i mariestad och hemma samtidigt? Semester i januari. Ska vi åka till västindien i två veckor och bara götta oss eller köpa en flygbiljett till thailand och vara borta i kanske tre veckor? Och hur ska jag hinna träffa alla mina vänner om jag samtidigt ska åka på semester? Kommer vi kunna åka runt till alla skidorter som vi vill och vilka vill eller kan följa med?

Det är sådana lyxproblem så jag borde egentligen bara vara tyst. Men ibland måste man bara få tycka att det är lite jobbigt att bestämma sig.

Igår bakade vi i alla fall pepparkakor med Karin och Anders. Mest grisar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0