Jul jul jul.. bara massa massa jul

Jag har ett sånt sjukt sug efter att åka till fjällen. För att göra en säsong. Jag har hemselängtan. Så in i norden. Jag vill jag vill jag vill. Det är ju nu det börjar. Alla samlas i sina kollektiva boenden, lär känna varandra, har kickoff. Man åker i backen första gången. Går på afterski. Lever livet. Men i år får inte jag vara med. Helt eget val. Men jisses vad jag saknar det.

Julbord i massor har vi nu.
Idag har vi haft gäster som inte kunde ta sig hem pga stormen. Imorn är det julbord, två på lördag och sist men inte minst på söndag. Sen är det bara en helg kvar. Wiieee.

I tisdags hade vi julmys med krogpersonalen. Vi var i storstan gbg och åt sushi, gick på guidad tur på oceanbryggeriet, hade femkamp på Liseberg (vem kom tvåa? yääs asså) åt middag och drack öl på Ölstugan. Fint var det.

Nu ska jag krypa till kojs.

Idag insåg jag att jag saknar många av mina vänner. Vi ses alldeles för sällan.





Kommentarer
ems

Är du hemma något i mellandagarna!?! =)

2011-12-09 @ 11:01:22
URL: http://emsalmighty.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0