Regn och rusk

Jag sitter i vårat nya hem. I vår egen sjöbod. Utanför regnar och blåser det och jag kan höra hur vattnet slår mot bryggan ända in hit. Det känns nästan som på film. Eller som taget ur en bok. Ljus har jag också. Överallt. Dessutom har jag precis lyssnat på Danny på P3 när han spelade, enligt honom "världens bästa musik". Det var bra.

Den här tiden på året brukar alltid vara den tiden då jag kommer hem till nynäs och landar efter sommarens säsong. Har lite ångest över vad jag ska ta mig till och sen deppar ihop en aning. Inte i år. I år vet jag vad jag ska göra. Det känns skönt. Sen får vi se om jag har valt rätt, men just nu känns det bra.

Väldigt bra.

Om jag har tur får jag dessutom åka till solen i slutet av september.

Göttans.




Kommentarer
ems

Berätta mer! Kul att höra att du slipper höstångesten, den vill ingen ha. =) Vad är det som du ska göra nu under hösten? Pöss!

2011-08-25 @ 22:09:32
URL: http://emsalmighty.wordpress.com
m

inte längre... :( redan i örebro! can I call you tomorrow?!?!

2011-09-11 @ 21:20:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0