Var det fredag det hette?

Jag sitter här och nördar mig lite och lyssnar på Agnes. Ni som känner mig vet att jag tycker att hon är asball. Framförallt är hon så satans snygg. Grrr.

Okej det där lät bara sjukt. Strunt samma.

Jag sitter här och försöker motivera mig själv till att lyfta på baken och faktiskt göra allt som jag borde hinna göra idag. Jag är ledig. Emelie, jag är ledig från donken. Jisses, jag jobbade mitt andra pass igår. Den som tror att det är en liten fis i rymden att stå på donken och slänga ut lite burgare borde testa att ställa sig där själva. Jag trodde det. Nu står jag där själv. Gaah. Men jag motiverar mig med min västindienresa och nya vinterdäck. Yeey.

Ikväll kommer Ola till nynäs. Imorgon ska vi ut på äventyr. Äta mumsig mat och dricka gott. Besöka Desireés lägenhet på kungsholmen för inflyttningspartaj.

Jag känner mig faktiskt gladare än på länge. Efter en fantastisk sommar känner jag mig inte alls stressad eller orolig över hösten och vintern. Jag har mitt lilla extrakneg på donken, min planerade västindienresa med Anna och förmodligen ännu en kall och snöig vinter i hemsedal. Den här gången på egen hand. Känns lite läskigt. Jag har bara en liten "sak" som ligger och gnager på min näthinna, men det har det gjort i snart ett och ett halv år. Tiden går fort. Helt tokigt. 

Det känns skönt att du kommer till lilla nynäs Ola.    



Varför är inte vi proffesionella fotomodeller Ola? Man kan undra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0