Tomt hus

Anna och Arvid lämnade mig igår. Men vilka mysiga dagar vi hade. Vi gjorde inte så mycket, men vad kan man göra i den här lilla hålan? Vi lagade världens bästa middag åt La Familia, eller Anna och Arvid lagade mest. Oxfilé. Mitt i veckan. Vi har druckit massor av gott vin. Öl. Spelat sällskapsspel och bara myst. Min mamma tycker att ni är fantastiska och vill att ni snart kommer tillbaka. Det vill jag också.

Det känns jobbigt att erat äventyr fortsätter ner till Lund, till resten av gänget och att jag måste stanna hemma. Och jobba. Hela helgen. Jättekul. Men jag hoppas att ni tänker lite på mig. Jag är ju trots allt eran "Jerry". Och ni mina favoritas. Hela högen. Jag vill också leva loppan i lund.

Efter Tobago kanske. Jisses Anna. Vi ska verkligen åka. Underbart.

Jobb imorn. Jättekul. Verkligen.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0