Klump

Jisses vilken klump jag har i min mage. Världens största mega klump. Jag har mailat Robban uppe i hemse.

Jag insåg att det inte spelar någon roll hur mycket jag vrider och vänder på det. Åker jag dit är klumpen i magen där för att jag är lite smått vettskrämd. Åker jag inte växer sig klumpen i magen ännu större för jag vet att jag kommer sakna det som tusan. Det är bara att välja, klump eller klump.

Jag har väntat på att någon i min närhet skulle säga de rätta orden som tillslut fick mig att ta rätt beslut. Mamma sa att hon inte kunde hjälpa mig så mycket mer. Beslutet ligger i slutändan ändå hos mig. Pappa sa att man blir äldre, inser att man inte alltid kan vara beroende av andra och att det kanske är dags att stå på egna ben. Någonstans där bestämde jag mig. 

Om det är rätt, det vette tusan. 

Få se... sa jag att jag har världens största klump i magen?. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0