John Chris och läckra brudar

Efter många försök lyckades jag och Marie idag hitta lite tid och hann med en lång lunch och en härlig eftermiddagsfika.

Det är skönt med människor som man inte behöver träffa dagligen för att känna att det känns bekvämt när man väl träffas. Marie är en sån människa. Hon bara är och det är väldigt skönt. Hon är öppen, pratar och bjuder på sig själv. Jag hoppas att hon tycker ungefär likadant om mig.

Vi satt och spanade ut genom fönstret på John Chris och försökte hitta lite snygga människor. Vi insåg ganska snabbt att det finns så mycket mer snygga tjejer än killar. Heja brudar. Ni är läckra. 

Jag försökte även få Maries hjälp med min vinter/hemsedal beslutsångest. Jag kan inte bestämma mig. Jag vet inte vad jag går och väntar på. Bättre tider? Jag får nog inse att dom jag vill ha med mig inte tänker följa med. Dessutom måste jag nog byta ut favoritliften, holdeskarsheisen. För det kommer absolut inte vara samma sak. Jag brukar tycka om förändring och nya saker. Men just nu känns det faktiskt bara väldigt jobbigt. 

Vad hände med att Herman och Arvid skulle lära mig att jobba i en bar på riktigt. Tack pojkar.   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0