Helt underbart fantastiskt

Då var det bokat och klart. Västindien. Tobago. Helt sjukt fantastiskt. Om exakt en månad försvinner jag och Anna till värmen. 7 oktober. Två härliga veckor med sol och bad och förhoppningsvis massa äventyr. Jag känner på mig att det kommer bli perfa.

Jag är så sjukt nöjd just nu. Nästan obehagligt nöjd. Resan är bokad och klar. Jag har lyckats skaffa ett jobb. Kanske inte det mest ultimata men pengar är pengar och jag älskar allt som har med donken att göra.

Jag genomled en hemsk men samtidigt förtjusande helg. Jobb både lördag och söndag, då jag var helt förstörd i söndags när jag gick upp klockan sju efter en fantastisk lördagkväll. Desireé stod för inflyttningsfest och Ola var i stan på besök. Jag och Ola började kvällen med gott vin och oxcarpaccio på Orangeriet innan vi sammanstrålade med folket hemma hos Desireé. Vi hann med att både dansa på Café opera och dricka öl på Berns terass innan vi åt nattmat på donken och åkte tillbaka till förfesten som då blivit en efterfest. Fantastiskt.

Jag har precis lagat kalasgod mat till familjen och druckit mummsigt och gott rödvin. Ripasso valpolicella från 2004, det du Anna, en vanlig tisdag. Det är inte illa pinkat. Mer vardagslyx. Ja tack.

Imorgon är det onsdag.






Kommentarer
ems

Men shit vad skönt det ser ut.. Inte ett dugg avundsjuk, nejnej..

2010-09-08 @ 09:34:44
URL: http://quistiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0