För första gången

Idag insåg jag att igår var första gången i mitt liv som jag plockade upp en hundbajs. Det var obehagligt men precis så som jag hade tänkt mig att det skulle vara. Äckligt luktade det också. Men vad kan man förvänta sig? Det var inte farligt för fem öre. Jag kommer säkert att behöva göra det igen. Men det är inget jag föredrar.

Så var vi klara med den saken. Hundbajs. Jag känner att stringstrumpans innehåll blir mer och mer onödigt för var dag som går. Dagens tema liksom; Hundbajs.

Idag var jag även hundvakt åt Nelson. Helt ensam. Jag tror det gick ganska bra. Han åt lite av ett bord och sen bet han lite på mig. Men inga stora skador har skett.

Nu sitter jag här i min myspys slakkline och inser att det nog är dags att krypa till kojs.

Imorgon är det torsdag.



Kommentarer
Ilyassarah

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-05-26 @ 12:43:52
URL: http://ilyassarah.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0