Det bästa just nu

Jag har absolut ingen bra inledning på det här inlägget för jag känner redan nu att det här inlägget inte kommer hänga ihop på något sätt.

Då är alltid punktform bra.

 

  • Idag har jag jobbat som en liten tok. Tillsammans med fina Fia för första gången. Lönelördag på donken i haningecentrum... behöver jag säga mer?
  • Det skulle vara ansiktsmålning för barnen. Vem tror ni fick måla alla barn till indianer? "Men vi tänkte att det passade dig perfekt Johanna, du är ju alltid så glad" Och då får man måla barn till indianer?
  • Just nu dricker jag cosmos och lyssnar på Bo kaspers. Kan låta tantigt och töntigt men jag gillart.
  • Igår rejsade jag och brudarna in till ikea för att handla nödvändiga och onödiga saker. Jag tror att jag börjar bli allergisk mot ikea. Som alla pappor och pojkar. Men billiga köttbullar det har dom allt.
  • Idag träffade jag en mycket gammal vän. Robin. Han tyckte att det var dags för en fika. Jag kan inte annat än hålla med.
  • Jag har världens beslutsångest över vintern och det blir inte bättre av att tiden går alldeles för fort.
  • Jag skulle egentligen vilja vara nere hos Ola i västervik och dricka mumsig riesling än att jobba min tredje helg i rad.
  • Eller med Anna, Arvid och Aksel i glaskow och dricka fernet, för jag tror att det är precis det ni gör.
  • Andreas tycker att det kommer bli tomt utan mig. Det känns fint.
  • Jag och Anna åker snart till västindien. Två veckor kvar. Sen ligger vi där på stranden och göttar oss. Jag tror att det kommer bli fantastiskt.
  • Anna, din turkosa kristallkrona finns i ny och modern version på ikea. Jag tog en bild.
  • Imorgon jobbar jag igen. Det som dock känns skönt är att jag är så otroligt nöjd med mig själv varje gång jag överlever ett pass på donken. Både psykiskt och fysiskt.
  • "Heppy mill...med äpell saft och morott.." Underbart.
  • Nu tänker jag somna på soffan...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0