Ändrade planer

Det är lördag och i detta nu sitter jag helt ensam. Det var inte riktigt det som var planen. Men helt plötsligt var folk tvungna att jobba över, spela fotbollsmatch eller åka akut in till sös för ett ledband som gått av. Uhä. Just det jag är inte helt ensam. Nelson är  här. Just nu tittar han på mig och jag har inte en aning om vad han vill. Om hundar ändå kunde prata.

Ola jag skulle behöva ditt sällskap. Jag skulle behöva hjälp att dela min flaska vin som jag äntligen fick köpa idag. Masi, valpolicella. Mmm. Mumsigt. Kom snart till sthlm igen.

Nu har nelson hittat något grönt att tugga på.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0