Varför?!

Den här dagen kunde inte ha börjat sämre. Vaknar halv nio av ett sms från bilverkstaden, "ring mig när du har tid"

Det brukar aldrig vara bra nyheter. Det var det inte heller. Jag ringde upp och ville börja störtgrina och skrika i telefonen. Brunos styrled måste bytas. 5500 kr. Det kunde vart värre men just nu var det absolut det värsta som kunde hända. Jag har ingen lust alls att betala så mycket pengar på den där skitbilen. Plus massa tusenlappar för nya vinterdäck och så kom den där jäkla försäkringen häromdan. Cirkus trettontusen för den där jäkla bilen den här hösten också.

Just nu vill jag bara köra den till skroten och se den mosas.


Kommentarer
Pierre

Detta kanske lättar upp stämningen



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0