Tobago

Då var vi hemma igen. Hemma efter två fantastiska veckor på Tobago. Nu när jag sitter här en regnig söndagseftermiddag känns det helt overkligt att vi för bara några dagar sedan befann oss i värmen och solen. På andra sidan atlanten. Badandes i det karibiska havet. Underbart.

Tiden gick alldeles för fort och jag tror att både jag och Anna hade kunnat tänka oss minst en vecka till. Sol och bad hela dagarna. Värme dygnet runt. Okomplicerat och avslappnat. Turkost vatten och massvis med palmer. Regnskog och stränder som bara går att komma till med båt. Vi har vandrat i regnskogen och snorklat bland färgglada fiskar. Badat med stingrockor och dansat till socamusic tills svettan rann. Druckit världens godaste öl, Stag, och rom och cola för 15kr. Vi har träffat underbara människor.

Jag känner mig nöjd. Väldigt nöjd. Och lycklig. Den här resan har varit fantastisk och jag har verkligen njutit varendaste liten sekund.

Jag längtar tillbaka till dom fina stunderna i solnedgången med en Stag eller rom och cola.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0