Solsken och mycket gult

Vilken dag. Vilken jättebra dag det blev. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gjort att den här dagen blev lite extra bra. Vissa dagar är bara fina.

Kanske var det för att solen sken och jag var inne i hufvudstaden. Kanske för att jag och Anna fick skvallra lite. Eller för att jag träffade Desireé och åt en mycket snabb men mysig lunch. Eller för att dom har ringt mig från Nynäs havsbad och vill att jag ska börja jobba där. Eller för att Daniel ringde från hemsedal och tyckte att det skulle bli jättekul att jag ville komma tillbaka. Kanske till och med som hovmästare. Eller att jag efter två veckors semester fortfarande hade kvar ganska mycket tempo i kroppen när jag jobbade fyra slitsamma timmar på donken idag. Eller så är det för att jag har köpt världens guuulaste snowboardbrallor och längtar som en tok efter att få åka igen. Förmodligen en härlig kombination. 

Sen vet jag inte om jag blev glad eller arg när jag såg att stadium har tagit in Slakklines sparkdräkter. Och säljer dom för hälften av det som jag köpte min för i norge. Å andra sidan håller jag med Anna. Vi hade det innan alla andra här hemma i sverige. Före alla onepiece dräkter också. Så det så.


Jag vill ha besök i helgen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0