Packa pappas kappsäck

Imorgon kväll påbörjar jag och Anna lite smått vår resa mot västindien. Anna kommer upp till sthlm och vi ska ta oss halvvägs ut till arlanda och hälsa på Catharina några timmar innan det är dags att börja röra sig mot arlanda cirkus klockan fem på torsdag morgon.

Jag har inte packat en endaste liten sak. Typiskt mig. Jag tänker att jag hinner göra det imorgon. Det gör jag säkert också. Jag menar vad behöver man ha med sig? Bikini. Skulle jag glömma det lovar jag att köpa den absolut minsta jag hittar på tobago. Vilken syn. Hua. Borde nog lova att köpa den största dom har istället. Jag tänker absolut inte springa runt i något ytterst litet självlysande som åker upp i baken. Aldrig. Ni får kalla mig tant.
Igår kväll funderade jag på resan dit. Många moment. Först flyg till london. Byte av flygplats. Lite snålt om tid. Från flygplats nummer två i london till barbados och sen vidare mot tobago. Det blir en lång resa.

Jag kommer glömma hälften av allt jag borde ha med mig.

Idag fyller Olala år. Grattis grattis Öla. Jag ska försöka hitta en mycket spännande gåva till dig från utlandet.

Jag tror att jag måste skriva en liten lista med de viktigaste saker som jag nog borde komma ihåg.

Måste bara säga att Ullared är fantastiskt. Jag kommer på mig själv med att le mig igenom hela programmet. Jag måste åka dit och uppleva det. Helt fantastiskt.

Ikväll har jag även lyckats åka "vilse" på torö i ca 30 min. Jag och Fia skulle hitta en bror som hade fått för sig att surfa en dag som denna. Jag har aldrig varit på torö stenstrand förut och åkte ganska mycket tokigt innan jag och fia fick hjälp av en vänlig själ som guidade oss.

Packlista var det.

Grattis världens bästaste Ola!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0