Heppy Mill

"Vi har en ganska stor beställning"  elva big och co. Cola till alla förutom en som ska vara light. En QP meny, med sprite och sen en Mcfeast som ska ha fanta. "Sen vill vi ha en ceasarsallad med ramlösa. En mcfish med ramlösa citron" en lös hb, pommes och en extra cola. "en cheddar dipsås också"

"just det, sa vi att vi ville ta med allt också?"

Det var kö ut genom dörrarna och jag ville börja gråta. Jessica fick backa mig. Tio minuter senare och ca åtta takeaway-påsar senare försvann dom ut genom dörrarna. Hejdå.

Konstant stress och kö från 11.00 till 20.00. Inatt försökte jag slå in ordrar på min huvudkudde.

Det känns skönt att vara ledig i helgen.



Kommentarer
ems

Låter helt galet! Men kan tänka mig att det sätter en /viss/ stresstålighet efter ett tag, du är grym! Puss!

2010-10-03 @ 11:02:30
URL: http://quistiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0