Freedag

Jag tycker om stockholm. Det är alltid liv och rörelse. Speciellt en fredag. Jag och Desireé gjorde "ärenden" på stan. Desireé har bjudit med mig på en mycket spännande fest i ett såkallat "studenthus" i gamla stan imorgon med temat Burlesk. Eller "ditt inre monster". Känns som att det kanske går lite hand i hand.


Ikväll hade vi en fin hemmakväll tillsammans. Vi lagade mat. Drack vin och skvallrade. Vi hann med en sväng runt kungsholmen också.

Ola, jag saknar dig.

Imorn blir det först jobb på donken. Lönelördag. Lika med ansiktsmålning. Vem tror ni kommer få måla barnen?.

Jag skulle vilja ha en godnattkram.

 



Kommentarer
ems

Härligt att höra att du är hemma och mår bra :) Grymt med en skid-säsong till, bara att köra på! Men då får man väl se om man lyckas finna någon tid runt jul att ses en sväng på !? Herre gud var tiden går fort.. Puss på dig error.. Och glöm inte - Marie födde barn i duschen.

2010-10-31 @ 22:10:23
URL: http://quistiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0