Snälla pojkar får aldrig kyssa vackra flickor

?  Eller ? och tvärtom kanske?

Idag satt jag och Patrik och pratade om det här över en snabb lunch i donkens personalrum. Hur är det egentligen? Och hur kommer det sig att flickor alltid vill ha farliga pojkar? Eller som Patrik kallade er och sig själv vissa stunder. Svin. Patrik trodde att alla killar var lite sviniga innerst inne. Till och med de snälla killarna. Jag funderade mest över det faktum att tjejer, eller jag kan ju bara utgå från min själv, ofta faller för killar som inte alls är bra. Eller säkert bra, men inte för mig. Men om alla killar nu är lite sviniga innerst inne. Eller i alla fall är det ibland. Vad är då tjejers mörka sida? Tjatiga? Krävande? Eller är vi också sviniga?

Jag vet inte.


Jag behöver lite Tobago.


Och Anna. Det ser ut som att du får kidnappa mig. Men det ser jag bara fram emot.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0