L som i läskigt

H som i hovmästare.

Jag pratade precis med Daniel. Jag känner mig peppad. Han har dock fått för sig att jag ska klura lite på det där med att vara hovmästare. Han tycker att vi ska ta ett litet snack när jag kommer upp. Jag är livrädd. Pappa peppar och säger att det är bra. Bra merit på cv:t. Som sagt, jag är livrädd. Men klurar.

Idag var en sådan dag då jag tänkte ta tag i saker. Jag har börjat.  Jag började i alla fall med att skriva en lista. Listor gör att man känner sig lite viktigare. Jag gör det i alla fall. Känner mig lite viktig alltså. Niklas bara skrattade och förstod inte varför jag behövde göra en lista. "Du kan väl inte ha så mycket viktigt att göra?"

Jag kan väl i alla fall låtsas och få känna mig lite viktig?



 



Kommentarer
Linnéa

Du skulle vara fantastisk som hovmästare!! Se bara till att vara sjuk alla lördagar ;) herregud Johanna, är det ens ngt att fundera över, Lovisa var ju hovmästare imellanåt?

2010-11-11 @ 17:37:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0