Julstök och packstök?

Det råder allmänt kaos här hemma. I alla fall i mitt rum. och överallt i huset där jag har saker utspridda. Förråd, garderober, tvättstugan, badrummet.

Jag håller på och packar. Eller försöker i alla fall. Men det är ganska svårt att packa ner sitt liv för nästan sex månader. Jag har gjort det två gånger förut och borde därför klara det ganska bra nu också. Men det är lika jobbigt varje gång. Extra jobbigt är det med den här nedrans separationsångesten som jag har varje gång jag ska åka. Men det ska nog gå bra. Jag är trots allt peppad.

När man packar och städar hittar man ofta ganska mycket spännande saker som legat gömda. Jag har t ex hittat gamla coca cola kapsyler som jag fick i somras och som jag sparade och nu hittade i röran. Fina minnen. 


Snart kommer Marre hit och då ska vi baka peppisar. 


Glömde jag säga att jag jobbade min sista dag på donken igår? No more Häppy Millls.  





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0