Japp

Jag har i princip ingen kontakt med någon från min klass på gymnasiet. Förutom min favorit Desire och ibland när det hinns med träffar jag Michaela om hon råkar lämna norrland för stockholm.

Men ibland letar jag upp en blogg som tillhör en gammal klasskompis. Jag tror knappt att vi haft en ordentlig konversation på tre hela år. Vissa människor passar man bara inte ihop med. Men. Jag har alltid beundrat henne i smyg. Jag tycker att hon är speciell. På ett coolt sätt. Hon är precis sådär som jag själv skulle vilja vara ibland. Självsäker.

Hur som haver. Idag läste jag lite gamla inlägg som hon skrivit. Och hon har verkligen förmågan att skriva så att man tycker att det är kul att läsa.

Men men.

Nu ska jag kolla på satc med mamms och fia och önska att mitt eget liv vore lite mer glammigt.


Kommentarer
Richardfredrikke

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-07-05 @ 15:29:32
URL: http://richardfredrikke.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0