Jag ska måla hela världen lilla mamma

Tanken och planen var att jag och Gunnar skulle åka ner till Karin i lund över helgen. Det blev ändrade planer av massa olika anledningar.

Istället har jag tillbringat helgen i trasiga tights med målarpenseln i högsta hugg. Jag har hjälp mamsen och pappsen att måla om här hemma. Jisses vad vi har målat. Hela dagen igår och hela dagen idag. Men vad gör man inte. Fint som snus blev det i alla fall.

Och imorgon ska mamsen bjuda mig på köttbullar på ikea. Det blir nog bra. 

Anna, ni är så fina och jag är så glad. Reunion den 17 dec vore väl fint. Frågan är bara när, var och hur? 


Om cirkus gurkus två veckor åker jag till Hemse. I fredags hade dom 13 minus och massa snö i backen. Wiiee.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0