Jag, bilmekarna och en smula burleskt

Idag har jag pimpat Bruno med nya vinterdäck. Jag gled in med alla gubbar tidigt imorse och lyckades le till mig ett däckbyte fast att jag inte hade någon tid utan egentligen bara skulle hämta mina nya däck. Ibland är det ganska gött att vara flicka bland massa pojkar.

Sen har jag som man bör tillbringat eftermiddagen med jobb. På donken. En höstlovsdag. Behöver inte säga så mycket mer kanske. Mycket folk.

Just nu känns Johannas tillvaro ganska bra. Man kan ju inte få allt men jag tänker inte ge upp. Fick dessutom prata lite med Arvid i lördags. Det var längesen men kändes precis som vanligt. Sådant är bra.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0