I'd do anything for love

Inatt drömde jag om massa olika och tokiga saker. Jag drömde bland annat om i somras. Jag drömde om Anna, Arvid och Herman. Därför kunde jag bara inte låta bli att lyssna på Meat Loaf. I'd do anything for love. Hermans låt. Herman och Arvid sjungandes tillsammans. Låten med världens (enligt deras mening) sexigaste kvinnliga röst. Bonnie Tyler. Eller Stuck in the middle with you. Fasiken vilka fina stunder vi haft till dom låtarna. De flesta åkandes i Bruno eller Ejken. Eller när sista gästen gått och lagt sig vid stängning av hotellet. Finfint.


Anna, jag önskar att jag hade suttit i baksätet med dig.



Kommentarer
Anna Banana

haha ja önskar du satt där med! men du va med i hjärtat ;) mer sånt! inte åk till hemse, kom till mig!

2010-11-23 @ 23:16:16
Johanna

Anna! Inte åk till hafjell, kom till mig i hemse!

2010-11-23 @ 23:56:37
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
Schmuuul!

Hej hej, jag tittade in en liten sväng om det är okej?

Du var med i baksätet Joooo, du vet bara inte om det själv.



Men du, kom till Hafjell vettja, ska va rätt kul där har jag hört. Eller... Ja imorgon när jag kommit dit så börjar ju festen!

2010-11-26 @ 02:18:23
Emilemmy

Excellent site.

2011-03-22 @ 19:45:27
URL: http://emilemmy.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0