En funky slips

Ibland, eller ganska ofta undrar jag vilka det är som faktiskt orkar ta sig in på min blogg och läsa det som jag kletar ner här. Och finner det intressant och kommer tillbaka dag efter dag. Eller kanske inte nödvändigtvis finner det intressant men som i alla fall inte tycks kunna låta bli att läsa. Jag tar det som någon sorts komplimang.

Fick precis sms av Daniel från dalen. Tydligen är det två tjejer som är intresserade av att bo i lägenheten med mig. Det blir nog bra. Verkar som att arbetsklädseln blir svart i år igen men med en "funky" slips. Läckert.

På tal om arbete ska fröken Ljung provjobba på Havsbadet om några helger. Inför våren. Jag känner mig lite nervös. Fast att jag kan det där med att bära tallrikar och vara ganska trevlig mot gästen. Öppna vinflarror och servera från höger. För det mesta också komma ihåg kvällens meny i huvudet. Det ska nog gå bra. Det kan ju inte gå sämre än att dom tycker att jag är dålig. 

Imorgon ska jag jobba med Fiastina. Fast då ska jag slänga ihop Happy Meals snabbare än någonsin. Inte öppna några vinflarror.

Jag sitter och spanar på junkyard. Inte bra. Finns alldeles för mycket som man vill ha  och alldeles för lite pengar på kontot. Sjukt dålig kombo.


Regn och John Legend. Sjukt bra kombo.





Kommentarer
Anonym

YOYO! jag läser varje dag du skriver!!! längtar till tobago :) skit i det där med vin och servera från höger och kom till mig istället!!! så kan vi dansa till waka waka å dricka rödvin :) love love

2010-11-02 @ 20:22:22
Johanna

Åh anna! Tänk vad fint det vore! Eller så kunde du komma till mig så kan vi dansa till oh what a night och dricka öl! Vi borde hur som haver vara på samma ställe!

2010-11-02 @ 23:05:07
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
Imrelotte

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-25 @ 15:15:28
URL: http://imrelotte.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0