Kinderägg och andra överraskningar

Jag är fortfarande lite förvirrad över det där kinderägget som jag gav bort förra veckan. Man kan ju undra vilken liten spännande pryl som låg i det. Jag lyckades inte motstå frestelsen idag utan var själv tvungen att mumsa i mig ett av äggen som jag fått av Desire. Jag fick en grön liten sak? Förstår överhuvudtaget inte vad som skulle vara roligt med den. Ingen kritik riktad mot dig min kära Desire. Det är säkert bara jag som är för dum för att förstå det roliga med en grön plast/gummifigur.

Jag tycker att det är dags att folk kommer hem till nynäs nu. I alla fall för en mellanlandning. Vi fick brev från Marie som är i afrika, poststämplat från Tanzania. Jisses jag saknar dig din tokfia! Helt oväntat ringde Gunnar mig från mexico idag när jag stod och skalade potatis. Det knastrade och jag hörde bara hälften av allt som sas men det var så väldans trevligt att få prata med dig igen Gunte. Karin och Emelie som bestämt sig för att sprida ut sig i långa landet falukorv. Norrland och skåne. Heja! Tur att Ola kommer och går lite och att Desireé finns i sthlm. Det är dags att ni kommer hem så att vi kan ha en fin kväll tillsammans. Skratta och prata gamla minnen och massa strunt! Fasiken så fina ni är.

Usch nu blev jag sentimental.

Jag vet inte om jag eller den gröna filuren blev snyggast men jag kände att jag var tvungen att bjuda Desire på den här bilden.


Glömde jag berätta hur snygg jag blir på bild? Nej, tänkte väl det. Mums.



Kommentarer
ems

Snart sitter vi alla med varsin kall öl i handen och snackar skit! Kommer bli fantastiskt !

2010-05-26 @ 00:23:33
URL: http://quistiz.blogg.se/
Gunnar

Jag ser framemot i sommar!!!! :)

Längtar efter er alla..

2010-05-26 @ 03:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0