Fika på Järntorget

En sak är säker, och det är att stockholm är otroligt fint på våren och sommaren. Jag och mamma vandrade längs söders gator, genom slussen och stannade i gamla stan på järntorget för en fika i solen. Arm i arm vandrade vi sen vidare in mot le city.

Jag är glad idag. En fin dag. Solen försvann men vad gör det. Jag försöker intala mig själv att det är perfekt löpväder. Så just nu peppar jag med detta. Jag struntar i om folk tycker att det är töntig popmusik, det kan ju på riktigt inte finnas en människa som inte blir glad? Stevie för fasiken.

Och signaturen B. Joo jag vet. Hur kunde jag vara så dum. Jag såg dig häromdan på coop när du lastade brädor på en släpvagn. Sexigt.

Pöss.



Kommentarer
B

hahaha fel fel fel!!

gissa igen då!

2010-05-31 @ 18:37:52
Paulvera

I want to say - thank you for this!

2012-05-24 @ 10:31:29
URL: http://paulvera.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0