En liten lista

Ibland orkar man bara inte formulera långa och beskrivande meningar. Då är enstaka meningar bra.

Idag har jag...

Besökt nynäs centrum och låtsas vara kunnig när jag och mamma shoppade på systemet. Det här med viner är ju verkligen min grej "den här rieslingen.."

Lyckats köpa ännu en bikini till samlingen. Med mönster. Fast att jag vet att jag bara kommer använda den svarta.

Slängt ihop en middag i två timmar. Snabbt och enkelt? usch nej.

Vandrat i solsken och regn med Fia och Naida.

Varit en duktig storasyster och åkt fram och tillbaka till sorunda halv elva på kvällen.

Imorgon ska jag upp med tuppen och ta mig in till stan. Det är dags att boka min och Fias sista minuten. Greeeeit.



Kommentarer
Abdulsilje

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-06-27 @ 10:24:38
URL: http://abdulsilje.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0