En kväll på Grill

Sådär mina kära vänner.

Grill. Grill med Desireé och Ola var grymmers. Grill är precis så som en restaurang ska vara och jag tror att jag blev lite smått förälskad i miljön och stämningen. Eller så var det vinet som talade. Maten ska vi inte prata om. Mums. Hur som haver. Fantastisk mat, fantastiskt sällskap och en fantastisk kväll.

Efter Grill försvann vi till Riche där vi drack ännu mer vin och öl och jag delade med mig av kinderägg. Vi tog en hejdundrans massa bilder, tjejbilder, och man kan undra vad som har hänt med min hudfärg på vissa av dom. Men jag bjuder på en najsig fejkbränna, struntsamma, varsågoda och le.




Igår mådde vi som vi förtjänade men vad tusan gjorde det. Vi åt lunch och filurade med Desireé innan vi insåg den bittra sanningen att det var dags att åka tillbaka till lilla nynäs igen.



Kommentarer
O

HAHA desiree på bocken hahaha! helt underbart

2010-05-21 @ 13:00:43
B

haha DESSAN DU ÄR GALEN(cräjzzzyy)

2010-05-24 @ 18:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0