En helg att minnas

Solen har både lyst med sin frånvaro och med massa värme. Spännande det där med väder. Men jag är glad. Av massa anledningar.

I fredags fick jag träffa mina favoritas Herman och Arvid som var på mellanlandning i estocholmo. Vi drack årets första rosé på Debasers uteservering. Massa öl och hade det alldeles för mysigt. Fast kan man egentligen ha det alldeles för mysigt? Nej, jag tror inte det.

Igår sken solen och efter många förvirrade tankar hamnade jag tillslut precis där jag ville vara. I kungsan med en annan person som var på finbesök i hufvudstaden. Ibland vill man ju bara stanna tiden. 

Ny vecka. Nya saker att göra.

Jag väntar på en inbjudan. Vad var det vi sa? Innan midsommar i alla fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0