Aftonbladet, tv4 och hela världspressen

Jag vet att ni inte är många som kommer tro på mig när jag säger att jag faktiskt tog mig ut och sprang förut. Det var inte långt. Några få kilometer. Cirkus tjugo minuter. Men det räckte mer än väl för mig.Tänk på att senast jag använde löpardojjorna i det syftet var nångång tidigt i höstas.

Hur som haver. Linnea har varit duktig hela säsongen och motionerat mest av oss alla (Victor räknas inte). Hon fick ibland även för sig att jag skulle med ut och springa. Det hände aldrig. Jag vägrade och tog en öl till istället. Jag får alltså skylla mig själv. Men. När jag nu äntligen lyckats ta mig ut var jag ju tvungen att berätta det för Linnea. Så jag skickade stolt iväg ett sms om min påbörjade duktighet. Jag fick ett fint sms som svar.

Jag citerar:

"Haha det är helt sjukt! Jag har redan ringt aftonbladet och expressen. Tv4 är sugna på ett längre reportage till nyhetsmorgon. Jag tror detta kommer bli större än Viktora/daniels bröllop. På tal om annat, hörde att ni skulle utomlands, är detta anledningen till denna plötsliga dödslängtan från din sida?"

Fantastiskt. Nu fårstår ni alla hur lite jag har motionerat i hemse. Och Linnea, det här har absolut ingenting med min utlandsresa att göra. Det har varit på g länge men du vet hur bra jag är på ursäkter. Idag var bara rätt dag att börja. Passande nog innan greklandsresan.

Snart är det dags för mig att besöka Westervik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0