Överlevnad

Så överlevde vi ännu en lördag på Skarsnuten. 471 lunchgäster. En väldans lång dag som aldrig ville ta slut. Men nu sitter vi här hemma jag och Ola. Mycket mycket skönt.

Idag fick jag dessutom både sälja och öppna min första magnum champagne. Moët. Arvid bara skrattar åt mig men jag är mye mye nöjd. Fint skit ska det vara.

Förutom att öppna min champagneee lyckades jag idag tappa och spilla ut typ tusen saker. Jag tappade ut cola över en mobiltelefon. Coronaflaskor på en herres pjäxor. Drinkar som flög hit och dit när en gäst vevade med armarna på dansgolvet. Kaffekoppar på frullebuffén och lite annat smått och gott.  Men men, sånt händer.

Trots alla dessa missöden lyckades jag idag hova in en vad jag tror trevlig summa dricks. Gött mos.

Imorn är jag ledig och vi ska ha personalmys. Det kan nog inte bli annat än bra.

Pöss.


Kommentarer
m

nice! :) ikväll skulle ni druckigt vin hemma hos mig och myst, de hade vart trevlans. sov gott!

2010-03-07 @ 02:08:53
O

jag har follt med ol i mitt kjooooooleskåp!!!

2010-03-07 @ 10:26:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0