Mange, petter och vattenbad

Dagarna går fort när man har roligt och nu har jag hunnit jobba 213 timmar den här månaden. Heja heja.

Trots jobb har de senaste dagarna gått i nöjets tecken. I lördags råkade jag, Josef och alla andra som var lediga ta en afterwork som slutade i partaj. Efter att ha genomlidit ännu en söndag råkade jag hamna på tjejförkrök som slutade på Hemsen där Mange Schmidt spelade. När vi efter gårdagens kväll på skarsnuten insåg att klockan inte var så mycket råkade jag följa med Arvid, Josef och kockarna på Petter som dagen till ära även han spelade på Hemsen. När jag idag efter jobbet vid 00.35 fick frågan om jag skulle med ut på en öl kände jag mig lite trött. Men vad gör man inte. Sällskapet var trevligt och pepsi kan också vara gott ibland. När man är nykter får man dessutom se så mycket spännande som man annars inte tänker på.

Men så här är det när det är påskvecka i Hemsedal. Jobb jobb och massa öl. På torsdag brakar det igång på riktigt som en gäst så fint påpekade för mig idag. Oh ja. Jag vet. På torsdag smäller det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0