Måndag måndag måndag

Hur ofta kommer man hem halv fyra efter ett nio timmar långt arbetspass en måndagskväll.?!. Uhä. Så ska det inte vara. Men så blir det om det helt plötsligt dyker upp en liten oanmäld personalfest och alla inte är lika taggade på att springa och få saker gjorda på jobb. Jag var så arg. Tokigt arg. Nu är jag mest trött.


Jag har gått med en ond magkänsla i för många dagar nu. Först tyckte jag nog att den var berättigad. Men nu tror jag inte lägre att jag tycker det. Ibland gör man tokiga saker. Dumma saker. Som man helst hade velat ha ogjorda. Men hur fasiken skulle jag kunna veta? Ibland önskar jag verkligen att man kunde spola tillbaka tiden. Tyvärr kommer nog obehagskänslan sitta kvar ett ganska bra tag till...

Idag, eller igår blir det, fyllde i alla fall underbara Marie 20 år. Härligt bruden! Jag saknar dig!



Kommentarer
m

tack hjärtat! kolla mailen din. :) Love!

2010-03-02 @ 12:34:05
Steinkristina

Your website is extremely interesting

2011-03-29 @ 08:02:19
URL: http://steinkristina.blogmentions.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0