Magnum

Igår hade jag 30 stycken gubbar på middagen. Det var exotiskt men ganska kul. "du må bli med"
Nej tack.

Idag hade jag ett sällskap på sexton personer som hade 50 års partaj. Jag sålde fyra Magnum champagneee och lyckades spruta ut delar av den första i hela mitt ansikte till Stevie wonders Happy birthday medan alla klappade i händerna. Yeey. Men jag tror att det blev succé ändå. Som Mats sa, champagne ska sprutas. Och till Stevie, kan det bli så mycket bättre?

Sen fick jag äta lite pizzaoch dricka lite vin med trevligt sällskap resten av kvällen. Mer sånt.
Ja tack.

Imorn jobbar jag lunch. Yeey igen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0