Har dere...?!?!

Idag var en lång dag. 14 timmar. Massa lunch och middag. Massa stora sällskap. Massa gubbar. En gubbe som frågade om jag inte kunde stå hos dom hela dagen så att dom kunde titta på mig. Ibland träffar man på exotiska gäster.

Idag kletade även Herman lax i mitt hår och ansikte så jag har gått runt hela dagen och luktat fisk. Lax. "Nu vet du att det inte är så kul när det luktar fisk". Tack Hermund.

En exotisk dag som blev väldigt skrattig och lite ofokuserad fram mot tolvtiden ikväll.

Imorn är det lördag igen vilket betyder att vi kommer sitta i skiten. Som vanligt. Men jag tänker vara glad. Jag ska minsann kämpa för dricksen.

Yäääzz.



Kommentarer
Desire

Fyy fan mitt kära krull!!! Du kämpar på mer än bäst!!! Kom hem snart så dricker vi rosé och spanar på fejkgucciskor!!! Att bero på laxen... ha adå börjar jag tänka på laxhistorien från gymnasiet... kommer du ihåg när jag spillde ut lax i min väska och luktade fisk hela dagen? :)

Saknar dig. Du är fin! <3!!!

Puss

2010-03-13 @ 12:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0