Att ha ont

Jag har ont i mina ben. Jag har ont i mina fötter. Min rygg skriker efter massage och jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter.

Nu har vi jobbat 36 timmar på tre dagar. Det kanske inte låter så mycket men det känns. Överallt.

Imorn är det lunch med Öla men sen jäklarns. Då ska vi dricka öl och på måndag är jag ledig.

För övrigt skrattar jag lite åt att tre av sex som gick vidare i melodifestivalen är idol-deltagare. Skratt.

Idag fick jag inte lax i ansiktet, utan en disktrasa av Pierre. Jag vet inte riktigt vad som var härligast? Och min fina Desire, jag minns mycket väl laxhändelsen i väskan. Varför händer det bara oss!? Jag saknar dig snyggve. Snart blir det rosé för hela slanten.





Kommentarer
m

Hje daaa johanna! vi syns i sommar! Kommer tänka på dig!!! massa kärlek! :D

2010-03-15 @ 15:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0