Är jag så brudig?

Neeje...

Mamma och pappa tycker att det räcker med två säsonger... Jag vet inte om jag håller med. Jag lever loppan och har det kul. Måste man bli vuxen och ta ansvar?...

...Mr Printz kallar mig för ett yrväder, Det kanske stämmer. Jag måste ringa honom. Hermund och Arvid ska med, inget att prata om. Punkt slut. Ola också. Men du vet inte om det än bara.

Jag spillde precis ut yoghurt i soffan. Hasse vaknade till och frågade vad jag höll på med... ja det kan man undra. Så ola, om du undrar vad som hänt imorn när du äter frulle så är det bara jag. Jag försökte städa, men ville inte väcka hasse igen. Jag fixart imorn.

Visst är det gött att glida ut i vimlet direkt efter jobbet? Bli lagom go och glad och kika på alla andra som druckit på tok för mycket. Japps.

Fy tusan, idag bråkade vi med en rysk tvåa, dom var tokiga, och vilda. Emil klickade. Inte bara på ryssarna...

...Idag var jag och Ola dessutom hundvakt åt (fernet) Branca. Eller mest Ola, men jag var där i närheten.

Imorn är jag ledig. Wiieee.

Pöss och smisk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0