Veronica Maggio

Det känns lite tokigt att jag efter en vecka i solen och värmen får längtan efter snö och backar. Jag saknar Hemse. Av hela mitt hjärta. Jag vet inte vad det är men jag trivs där. Fast att det är litet och det inte finns en chans på miljonen att vara anonym. Men bergen, byn, stämningen, solen som kommer i mars, turisterna som man både hatar och älskar. Alla människor. Det är så lätt att glömma allt det tråkiga och bara minnas det som är bra. Men just nu, när jag lyssnar på Veronica maggio och precis har pratat med Arvid. Då har jag lite extra längtan. Och Linnea som skickade sms från kroatien: "Pasta bollo i kroatien. Check"

Får man göra tre säsonger? Egentligen inte. Men jag vill så gärna.


 ...Eller?...


Bergen är bra fina.



Kommentarer
Michaela

Hej! Kan du träffas på onsdag?? =) Kramar

2010-06-18 @ 21:23:57
Anonym

Man får göra precis hur många man vill. Glöm aldrig det.

2010-07-07 @ 12:36:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0