Skratt med Fia och mys med Kakan

Vilken skrattig dag. En bra dag. Jag och Fia rockade loss i haninge och gick bananas på Coop. Först lyckades vi få en läcker pensionärsvagn gjord på pantflaskor. Fia tyckte att det såg så kul ut att hon var tvungen att ta en bild. Sen lyckades hon tillslut få på mig ett par extremt fula och tantiga sandaler, bara så att hon skulle få skratta lite. Men vad gör man inte som storasyster.

Jo man bjuder på den. Och köper ett par sexiga gummistövlar istället.




Jag hann med att träffa Karin som är hemma över sommaren. Jösses så mysigt det var med en glass i hamnen. En mysig kopp kaffe hemma i Karins kök efter det var pricken över i:et. Myspys.

Imorgon blir det lunchdejt med rytmusbönorna. Jag känner på mig att det kommer bli mycket mycket trevligt.


Walk this way - Aerosmith, rundmc. Jag gillart. Japp bananas. Emelie, lär mig riffet på guura.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0