Bedarö vadå?

Jag har låtit lördagens upplevelse sjunka in lite. Studentyran. I denna lilla by.

Karin och Ola var här och det var mysigt att äntligen ses igen. Vi drack mumsiga drinkar, vin och pratade gojja. Jag och Ola  fick sen för oss att det kanske fanns en liten chans att det kunde vara trevligt att kolla läget på byn. Det visade sig vara årets största misstag. Ett halvfullt trist bedaröbaren med bara okända ansikten. Usch. Jag blev irriterad på att den här byn är som den är. Min bror sa att han har alltid ångest när han vaknar dagen efter han har varit ute i nynäs, även om han egentligen inte har något att ha ångest över. Bror nummer två som aldrig varit ute i nynäs sa att det var första och sista gången. Uhä.  

Hur som haver. Summan av kardemumman. Det är inte längre trevligt att gå ut i den här lilla hålan.

Inatt åker jag och systeryster till Zakynthos.



Kommentarer
ems

Ja, vad ska man göra nu i sommar?! Hoppas ni får det underbart i Grekland :)

2010-06-07 @ 22:43:43
URL: http://quistiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0