Sprattelvatten

Ola ringde precis. Hon hade haft den vedervärdiga människan vid sitt bord ikväll. Hon hade tydligen varit hemsk.

Ola berättade även att vi både är lediga på måndag vilket betyder att vi kommer vara goa och glada imorn. Då bliree fasiken jäger och champagneeee. En exotisk blandning.

Vet ni hur najsig utsikt vi har här? Den är grym. Vi har utsikt över backarna och bergen. Det glittrar från alla hytter uppe i bergen  och pistmaskinen som åker upp och ner för backarna. Jag kan till och med se Skarsnuten där uppe på berget.

Bara för att saker och ting känns ganska bra nu så  firar jag med Hoffmaestro och jag struntar i om Grys barn försöker sova ovanför, det är lördag och jag är glaa.


Kommentarer
m

Fan va gött! Jag saknar dig! men är skyglad över att du ler och skrattar. Att du gillar din miljö och dina jobbtimmar! LOVE

2010-01-03 @ 17:34:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0