Rocka i baren?

Idag har jag rockat i baren med Herman och Arvid. I tre timmar fick jag vara med och blanda massa oexotiska drinkar till på tok för fulla gubbar och enstaka damer. Gt's, vodka tonic, vodka russian, rom och cola, caprinas, jäger och en nedrans massa heineken och corona. Det var kul. Fantastiskt kul. Även om jag är totalt sämst på allt vad exotiska drinkar och shots heter.

Sen fick jag dela ett ångbad på kokt korv med Ola och jag fick kramp i min vänstra skinka. Vi skrattade så vi dog. Nu är jag ganska trött. Jag har dessutom fått en kula på min mage. Jag tror att den kommer från småätande på jobbet, beasås och vitt bröd. Inte sexigt. Eller okej.

Imorn blir det frulle på Dali hos Ag,






Kommentarer
m

ja ser fram emot din hemkomst på lördag! lite mys sådär.

2010-02-03 @ 16:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0