Mer vann?

Normala människor brukar nog gå och lägga sig när man slutar jobbet och kommer hem 01.45. Inte jag.

Jag sitter här och mumsar på min musli och filurar lite. Jag kommer förmodligen somna som en liten gris så fort jag lägger huvudet på kudden. Det kommer bli så gött så gött.

Idag har jag serverat krabbkroketter med blandsallad og apelsinsoyasaus. Lammracks med rotfruktsgrataeng och ristet gronsak. Samt en mandelkake med baer och vaniljis. Till det ett mycket exotiskt valt vinpakke. Man tager det man haver. Ungefär.

Efter detta fick jag även agera barchef eftersom Hermund inte jobbade. Jag gjorde sjukt snygga Gt's. Vilket kanske i och för sig inte är så svårt. Men men.

Som en trevlig liten avslutning mumsade jag och Micke på avslagen Moet och bröd. Kan det bli så mycket bättre?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0