Kladdigt gott

Jag behövde inte jobba idag. Efter ett antal vändor fram och tillbaka över telefon med herr Mikael och efter att jag hoppat i och ur jobbkläderna två gånger och faktiskt hunnit kleta på lite mascara kom vi äntligen överens om att jag kunde stanna hemma. Gött.

Efter att ha spenderat hela dagen i soffan tittandes på Paradise hotel kom Ola och Ph hem. Jag vaknade till liv och Ola bakade en mye god kladdkaka. Jag har även lyckats få i mig en halv pepparkaksburk idag. Inte själva burken såklart, utan innehållet. Ni märker ju själva vilken nyttig dag jag har haft. Jag är hög på onyttigheter. Känns prima.

Vi har ca 80 mäklare boendes på hotellet i detta nu. De ska tydligen stanna till lördag kväll. Enligt ryktena (ph) vankas det fin bankett imorgon. Jag hoppas på exotiska långklänningar och män i läckra smokings. Själv tänker jag springa runt och jobba i min otvättade skjorta och försöka att inte bli allt för svettig.

Det sägs att det ska bli lite varmare snart igen. Om man nu kan kalla det varmare med 20 minus. Jag håller tummarna. Fast mest håller jag tummarna över att Bruno startar imorgon. Så länge Bruno startar får det vara hur kallt det vill.

Nu ska jag somna till Paradise Hotel. Cimon med C. Haha.


Kommentarer
m

fasiken va härligt med lite uppdatering om vad som sker. ;) Hur kan bruno var den som vill starta??? helt galet. den hade sitt i nynäs kanske. Ha de toppen, och hoppas de inte blir fler konstiga möten. Puss på dig!!

2010-01-07 @ 22:08:23
familjen

Vad nyttigt med Paradise Hotel!! Ut och åk skidor istället///Familjen

2010-01-07 @ 23:07:01
m

Haha. .

2010-01-08 @ 20:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0