Jo så att...

Nu har jag upplevt några spännande dagar här i hemse. Jag har gjort lite av varje. Men inget av det som jag borde ha gjort. Men imorgon ska jag släpa mig ner till banken och Vigdis.

Jag har det lite för kul här uppe. De senaste dagarna har jag inte spenderat många timmar hemma. De flesta timmarna har jag spenderat med B1 och B2, Herman och Arvid. Vi har myst.Druckit öl.Åkt i backen.

I söndags gick vi bananas hela gänget. Helt fantastiskt. Vi dansade på Bar(t) tills vakten skickade ut oss, sen hade vi en mycket mycket najsig efterfest uppe på kullen. Vi var alldeles för många kockar som var med och gjorde nattamaten och det slutade i katastrof som vi åt med tortillabröd. Det hela serverades med Jack Daniels. Guuu så gott. Nja.

Snart är det jobbdags igen.



Kommentarer
m

haha, ja kommenterar varje inlägg! :P men fan va gött att du skrattar å tokar dig!!! filuren!

2010-01-27 @ 16:24:42
ems

I will charge you for that!!!!!!!

2010-01-28 @ 15:28:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0