Fotsvett, nytt år och massa jobb

Ni  ska vara väldigt glada att ni inte sitter här bredvid mig just nu. Även om det är allt ni egentligen skulle vilja göra. Befinna er i mitt sällskap alltså. Jag har jobbat i 13 timmar idag. Från klockan sju imorse till åtta ikväll. Jag har ont i hela kroppen och jag kan knappt gå på mina fötter. Dessutom luktar dom lika äckligt som tusen mögelostar. Typ. Äckligt luktar dom i alla fall. snart dusch. Jag känner mig ganska mör. Femton timmar igår och lite mindre än fyra timmars sömn till idag känns. I alla fall på mig som inte jobbat på flera månader. Nu har jag lyckats jobba 65 timmar på fem dagar. Jag har inte ens hunnit köpa mjölk till kaffet.

Nyår igår. Kändes som en vanlig kväll. Inte så speciellt när man jobbar.  Jag och Ola stod ute bland fulla gäster vid tolvslaget och kramade om varandra.

Hemsedal är precis som det ska. Det kändes lite som att komma hem när jag rullade in på gatorna i söndags. Allt är precis så som det var när jag lämnade det. Det är kallt och massa snö. Höga berg, färgglada kläder och väldigt fint.

Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna så innehållet i det här inlägget är nog egentligen inte till något värde. Eller intresse, Inga skandaler än. Jag lovar, jag berättar när jag har en. Frulle, lunch och afterski imorn igen, Men på söndag är jag ledig. Då ska jag sova och dricka öl. Japp bror, dricka öl.

Pöss


Kommentarer
ems

Skönt att höra att du lever! 65h på fem dagar?! Det är ju helt sjukt! Fyfan. Men hang in there, du måste berätta när du åker bräda också, är det lika mycket snö där?! Jag är nyfiken :) Ta hand om dig Error, vi höres ! Puss&Kraaam

2010-01-02 @ 11:02:21
URL: http://www.alltutommode.se
Niklasmai

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2012-06-22 @ 11:18:30
URL: http://niklasmai.bloglabel.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0