Förbaskat kallt

Idag har det inte bara varit kallt. Det har varit sjukligt kallt. Imorse när jag åkte hemifrån vid klockan sex var det 33 minus. 33 jäkla minusgrader. Det är ju tur att Bruno ibland bestämmer sig för att vara världens bästa Bruno och starta fast att han kanske inte borde det. Typ när det är 33 minus och många andra bilar inte startar. Då blir jag lite varm i hjärtat, trots 33 jäkla minus.

Vi har haft konferensgrupper på hotellet och idag fick jag freestyla med både det ena och det andra. Bäst var jag i baren. Slängde snyggt med flaskorna. Gammeldansk och sambuca. Fatöl och annat spännande. Dessutom slog jag rekord i att stapla tomma gulaschtallrikar på armen. Grejt!

Igår träffade jag för första gången på mycket länge på en spännande filur. Det var väldigt oväntat. Eller inte oväntat, men oväntat just då i alla fall. Jag blev lite skakis. Men jag tror att det gick fint.

Jobbelijobb.

Snart backen. När det slutar vara så jäklarns kallt.


Kommentarer
ems

33 minus.. helt sjukt. här är det också bajs kallt, men nog bara runt 20.. alldeles för kallt för mig haha ! fan skulle va så kul o åka bräda me dig ! om man ändå hade råd att åka överallt haha.. men ska till tärnaby om en månad.. hoppas på bra backar !



puss error !

2010-01-06 @ 19:29:30
URL: http://www.alltutommode.se
michaela

vi hade också -33 sjukt onödigt kallt. Det har ju varit så kallt här länge så det har inte blivit nått åka :(Jag måste ju öva på det liksom. Ifall det blir en tripp till Hemavan och afterski =)



Saknar dig vännen! Kramar

2010-01-10 @ 01:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0