En ensam dag på snuten...

...Och massor av corona.

Eftersom det i detta nu endast bor en tvåa på hotellet och folket i byn verkar ha flytt till varmare breddgrader är det just nu väldans tomt på hotellet. Därav inte så mycket att göra. Vilket leder till att behovet av personal inte är så stort. Därför kära vänner har jag jobbat helt ensam hela dagen idag. Bakis och trött. Inte det minsta kul. Serverat lediga människor öl och massa drinkar. Gt's bland annat. Det är sånna dagar det är extra kul att jobba. Eller kanske inte.

Imorgon är jag ledig. Otroligt passande att någon har lagt in ett personalmöte mitt på dagen. Klockan tolv. Mums. Varför unna sig sovmorgon när man kan vara på jobbet även när man är ledig?

Ibland blir jag så förvånad över mig själv. Ibland gör jag verkligen tokiga saker. Ibland bra saker. Ibland mindre bra saker.

Dessutom ska jag bli bättre på att ta läckra bilder och lägga upp här.

Pöss.


Kommentarer
michaela

Lästa några av dina gamla inägg från 2006..."Jag vill vara en vilde" haha...ååh! Jag dog lite :)



Seriöst Johanna! När vi är hemma samtidigt då ska vi ha tjejkväll med Desire och Cuba och bara ha sjukt kul. Känns som det var evigheter sen vi sågs. Behöver verkligen en solstråle som du! :)



Hoppas du lever livet och mår bra :)

2010-01-11 @ 23:48:34
URL: http://michaelastridbeck.blogg.se/
m

Hörru du din buse! Du verkar ju trivas som fisken i vattnet där uppe! de glädjer mig! Tack för att du är du! ;)



Hat härligt till tusen!

2010-01-12 @ 11:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0