Färgstarkt

Det är underhållande att gå runt här på gatorna. Eller på den enda gatan som finns. Det finns inte en endaste färglös människa här, Har man svart jacka har man åtminstone pimpat sin outfit med en färgglad mössa. Det sprudlar av färger. Massor av färger. Till och med jag som annars brukar vara ganska svart och grå dras med i cirkus hemsedal. Det är härligt och man blir glad.

Kvällen igår blev bubblig. Fast mest ölbubblig. Det var trevligt och folk blev runda under fötterna. Jag hade hoppats på att få skaka massa rumpa på dansgolvet men dj:en var gräsligt dålig och spelade icke dansvänlig musik så Ola gav honom fingret. Inte mer än rätt.

Jag hoppas hoppas hoppas att jag är ledig imorn för då ska jag ta mig ut i backen.

Nu ska jag somna på soffan.



Kommentarer
m

härligt säger ja!

2010-01-04 @ 21:46:35
O

haha fantastiskt fin bild du har hittat. dom två känner jag inte!

2010-01-06 @ 02:13:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0